چگونه یک شرکت سئو را برای سایت خودمان انتخاب کنیم؟

سئو به شکلی حرفه ای در وب سایت کسب و کار شما پیاده سازی نشود، مطمئنا به نتایج مطلوب نخواهید رسید. سئو برای افرادی که در دیجیتال مارکتینگ تازه کار هستند، می تواند بسیار پیچیده باشد. اگر به دنبال شرکت های خدمات سئو بوده باشید، مطمئنا نام های زیادی را در این بین مشاهده کرده اید.

بیشتر بخوانید

محتوای مقاله یا محصول باید چند کلمه باشد؟

بسیاری تصور می‌کنند که برای کسب جایگاه در نتایج جستجو، محتوای مقاله باید حداقل 2000 کلمه باشد! مهم‌ترین دلیلشان هم، بررسی نمونه‌های موفق است. آیا واقعا تعداد کلمات استفاده شده در محتوا، موجب موفقیت این صفحات در نتایج جستجو شده است؟ قطعا نه!

بیشتر بخوانید

الگوریتم پنگوئن گوگل و چرایی به وجود آمدن آن

الگوریتم پنگوئن، در واقع روشی برای مقابله با سایت‌هایی است که قصد دارند با خرید بک لینک یا استفاده از تکنیک های کلاه سیاه در لینک سازی جایگاه خود را در نتایج جستجو بهبود دهند.

بیشتر بخوانید

چه اشتباهاتی باعث هدر رفتن بودجه تبلیغات گوگل ادز می شود؟

برای افزایش یا بهبود رتبه سایت، روش هایی از جمله سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و تبلیغات در گوگل یا گوگل ادز وجود دارد. افراد زیادی از جمله مدیران سایت یا افراد معمولی برای انتخاب یکی از این دو روش مردد هستند. تبلیغاتی که در گوگل ادز انجام می شود، به طور مستقیم تاثیری روی افزایش رتبه سایت ندارد، بلکه تا حدودی روی سئو سایت می تواند تاثیر گذار باشد.

بیشتر بخوانید

چگونه به کمک تولید محتوای ویدیویی به کسب و کار خود کمک کنیم؟

بسیاری از بازاریابان و فعالان در حوزه دیجیتال مارکتینگ علی رغم پر هزینه بودن بازاریابی ویدیویی باز هم به سراغ این گزینه برای رشد و پیشرفت کسب و کارشان می روند. از طریق بازاریابی ویدیویی بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک توانسته اند به اهداف بزرگ و رویایی خود دست یابند و از میدان رقابت با حوزه کاری مشابه خود خارج نشوند. اما چرا بازاریابی ویدیویی؟ چون این کار همیشه نتیجه بخش است و تداوم زیادی دارد. با این وجود ممکن است به دلیل هزینه بر و زمان بر بودن همه کسب و کارها نتوانند با تولید محتوای ویدیویی کار خود را توسعه دهند و از روش های دیگری برای رسیدن به اهداف کمک می گیرند. در این مقاله با معایب و مزایای این نوع بازاریابی به طور کامل آشنا می شویم.

بیشتر بخوانید