آموزش صفر تا صد اصول لینک سازی خارجی برای افزایش ورودی گوگل

نویسنده: رسول پنق

منتشر شده در: 1400/08/02

لینک سازی یا لینک بیلدینگ یکی از موارد مهمی است که گوگل برای رتبه بندی صفحات به آن توجه زیادی می‌کند. گوگل با توجه به اصول لینک سازی که برای سایت‌ها توسط وبمستران اجرا می‌شود امتیازی را برای آن صفحه از سایت در نظر می‌گیرد. به طور کلی لینک بیلدینگ به فرآیند ایجاد لینک‌های داخلی و خارجی اطلاق می‌شود. در این مقاله از سئوتازه می‌خواهیم برترین اصول لینک سازی خارجی را بیان کنیم. پس اگر شما نیز با یادگیری این اصول می‌خواهید ورودی گوگل وبسایت خود را افزایش دهید تا انتها همراه ما باشید.

آناتومی لینک، مهمترین اصول لینک سازی خارجی

لینک سازی را می‌توان به انتخابات تشبیه کرد. همانطور که در انتخابات تعدادی از افراد به یک یا چند کاندید رای می‌دهند در لینک سازی نیز چند وبسایت به یک یا چند وبسایت دیگر باید رای مثبت دهند. در واقع شما ایجاد بک لینک در دیگر وبسایت‌ها به گوگل اعلام می‌کنید که سایت B سایت A را پسندیده است. در اینجا باید به یک نکته توجه داشته باشید که ممکن است برخی از سایت‌ها از تگ نوفالو در هنگام لینک دادن به سایت شما استفاده کنند. این تگ مانند تبلیغ کنندگان کاندیداهای انتخابات عمل می‌کنند و فقط وظیفه معرفی سایت مقصد را دارند. نوفالو بودن بک لینک به این معنی نیست که ارزشی برای وبسایت شما ایجاد نمی‌کند؛ اگر اینگونه لینک‌ها از وبسایت معتبر و باکیفیتی دریافت شود ارزش زیادی را برای وبسایت مبدا ایجاد خواهد کرد.

چرا لینک سازی برای وبسایت‌ها مهم است؟

ساخت وبسایت از آن جهت برای وبسایت‌ها اهمیت دارد که هرچه لینک‌های ورودی به وبسایت شما بیشتر باشد ترافیک وبسایت نیز افزایش خواهد یافت. یک نکته‌ی مهم دیگر این است که هرچه بک لینک‌های ایجاد شده شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد، سئو وبسایت شما بهبود و به نتایج بهتری دست خواهد یافت. یک قائده کلی در اصول لینک سازی خارجی وجود دارد که هرچه بک لینک‌هایی که به یک سایت ارجاع داده شده‌اند بیشتر باشد آن صفحه از نتایج بهتری در نتایج گوگل برخوردار است.

بهترین روش‌های لینک سازی خارجی

نکته: تمامی لینک‌های ایجاد شده یا همان بک لینک‌ها از نظر ارزش و کیفیت با یکدیگر برابر نیستند و بسته به سایت‌ها و صفحاتی که در آن‌ها اقدام به ایجاد بک لینک کردید، متفاوت خواهد بود.

چرا بک لینک‌های ایجاد شده از نظر ارزش با یکدیگر برابر نیستند؟

برای پاسخ به این سوال نیز از مثال انتخابات استفاده می‌کنیم. در هر انتخاباتی هر کسی که به سن قانونی رسیده باشد می‌تواند در انتخابات شرکت و نماینده دلخواه خود را انتخاب کند. در این انتخابات هیچ تمایزی بین آرا وجود نخواهد داشت. یعنی رای یک فرد 50 ساله با رای یک رای اولی تفاوتی نخواهد داشت و کاملا برابر خواهند بود(ارزش رای افراد سن بالاتر بیشتر از رای افراد سن پایین‌تر نخواهد بود). اما این موضوع در لینک بیلدینگ وجود ندارد و کاملا برعکس انتخابات است و هر لینکی که به سایت شما ارجاع داده می‌شود از ارزش یکسانی برخوردار نخواهد بود.

برای مثال وبسایت شما که سایت A محسوب می‌شود از سایت B بک لینک دریافت کرده است. اگر سایت B یک سایت اسپم باشد و از طرف گوگل نیز جریمه شده باشد سایت شما نمره منفی از طرف گوگل دریافت خواهد کرد. عکس این عمل نیز می‌تواند اتفاق بیفتد. برای مثال سایت B از شما یعنی مدیر سایت A درخواست ارجاع لینک به وبسایت خود را می‌کند، شما نیز اینکار را انجام می‌دهید. حالا اگر سایت B یک سایت اسپم باشد چه اتفاقی می‌افتد؟ بله سایت شما نیز مورد جریمه گوگل قرار خواهد گرفت. زیرا شما با ارجاع دادن یک لینک به سایت اسپم آن را تایید کرده‌اید! و گوگل نیز سایت‌هایی که وبسایت‌های اسپم را تایید می‌کنند را جریمه خواهد کرد. پس یکی از مهمترین اصول لینک سازی خارجی توجه به اسپم یا غیر اسپم بودن سایت مبدا و مقصد است.

چطور لینک بیلدینگ انجام دهیم؟

اصلی‌ترین هدف گوگل از این سخت گیری‌ها، جلوگیری از سئو کلاه سیاه است که برخی از وبمستران از آن استفاده می‌کنند. برخی از وبمستران در تلاش هستند تا با استفاده از لینک سازی انبوه که یکی از روش‌های سئو کلاه سیاه محسوب می‌شود، هرچه سریعتر به جایگاه‌های برتر گوگل برسند ولی گوگل سریعا آن‌ها را شناسایی کرده و جریمه می‌کند. ما در سئوتازه در تلاشیم تا با ایجاد بهترین استراتژی‌های لینک سازی و به روزرسانی آن‌ها با کیفیت‌ترین و قوی‌ترین بک لینک‌ها را برای شما ایجاد کنیم. برای مشاهده پکیج‌های لینک بیلدینگ می‌توانید بر روی “خرید بک لینک” کلیک کنید.

لینک سازی اسپم چیست؟

اکثر وبمستران کم تجربه برای اینکه بتوانند کلمات کلیدی خود را در رنک یک گوگل قرار دهند اقدام به ایجاد بک لینک در سایت‌های اسپم می‌کنند. البته ممکن است که ندانند بک لینک‌هایی که دریافت می‌کنند اسپم است که نشان از کم تجربه بودن آن‌ها است. لینک سازی اسپم یعنی دریافت بک لینک‌های بی کیفیت از سایت‌هایی که مورد جریمه گوگل قرار گرفته‌اند.

پیشنهادی: “آموزش کامل بی تاثیر کردن (Disavow) بک لینک های اسپم

وبمستران در هنگام لینک سازی باید دقت داشته باشند که اقدام به ایجاد بک لینک در سایت‌های اسپم نکنند. از مهمترین مواردی که لینک‌های شما را اسپم می‌کنند، موارد زیر هستند:

  • ایجاد لینک‌های انبوه در مدت زمان کوتاه برای مثال 1000 لینک در یک روز
  • ایجاد بک لینک در سایت‌های اسپم

چگونه با رعایت اصول لینک سازی خارجی به ایجاد بک لینک بپردازیم؟

یکی دیگر از مهمترین اصول لینک بیلدینگ، ارائه و ایجاد بک لینک در سایت‌ها مرتبط با وبسایت شما است. اگر بخواهیم به صورت دقیق‌تر این موضوع را بیان کنیم یعنی اینکه شما به عنوان وبمستر یک سایت، لینک وبسایت خود را در صفحاتی قرار دهید که مخاطبانی مشترک با وبسایت شما دارند یا حداقل دارای کاربرانی باشند که محتوای شما را بپسندند.

رعایت اصول لینک سازی خارجی

به فرض مثال شما دارای وبسایت آموزش ارز دیجیتال و کریپتوکارنسی هستید پس باید لینک وبسایت خود را در سایت‌هایی قرار دهید که مطمئن هستید معامله کنندگان ارزهای دیجیتال بیشترین بازدید را از آن سایت‌ها دارند. اگر شما در سایت غیر مرتبط مانند سایت‌های فروش لوازم آرایشی به ایجاد بک لینک بپردازید در واقع وقت خود را تلف کرده‌اید. در فضای اینترنت سایت‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید در آن‌ها اقدام به ایجاد بک لینک کنید البته اشتباه نکنید که تنها ایجاد لینک به معنای بهبود سئو و افزایش بازدید وبسایت شما نیست. بلکه باید با رعایت اصول سئو و لینک سازی پیش بروید.

نکته: شما می‌توانید اقدام به دریافت لینک از سایت‌های خبری و مجله‌ای کنید. زیرا این وبسایت‌ها دارای مطالب زیادی از موضوعات مختلف هستند و قائدتا دارای مطلب مرتبط با موضوع وبسایت شما نیز هستند.

لینک سازی خارجی و اصول اولیه آن

لینک سازی خارجی به فرآیندی گفته می‌شود که شما در سایت‌های با اعتبار بالا اقدام به لینک دادن به سایت خود می‌کنید تا سایت شما در نتایج اول گوگل نمایش داده شود. هرچه لینک‌هایی که به سمت سایت شما روانه می‌شوند از کیفیت بالاتری برخوردار باشند، وبسایت شما اعتبار و امتیاز بالاتری کسب خواهد کرد.

چرا وبسایت‌ها در زمینه لینک سازی با یکدیگر رقابت دارند؟

در فضای اینترنت معمول سایت‌ها به طور طبیعی با یکدیگر ارتباط دارند. این موضوع به دلیل تولید محتوای با کیفیت است. در بهترین شرایط سایت‌هایی که بیشترین بک لینک را به خود اختصاص داده باشند می‌توانند جایگاه خود را در نتایج برتر گوگل حفظ کنند. ولی سایت‌ها همیشه در بهترین شرایط خود باقی نمی‌مانند و ممکن است رقیبان از آن‌ها پیشی بگیرند و لزوما نیز نباید به تولید محتوا، هرچند با کیفیت اعتنا کنید. در زیر به مواردی که منجر به رقابت در لینک سازی می‌شود پرداخته شده است:

معیوب بودن چرخه سئو

وقتی شما محتوایی را در وبسایت خود منتشر می‌کنید، کیفیت و ارزش محتوای شما هرچقدر هم که بالا باشد در معرض آسب دیدگی قرار دارد. زیرا بدون لینک سازی خارجی کسی نمی‌تواند محتوای شما را بیابد و ممکن است گوگل نیز به خاطر اینکه اصول لینک سازی خارجی را برای محتوای خود رعایت نکردید شما در رسیدن به رتبه‌های برتر همراهی نکند.

رقبا با رعایت اصول لینک سازی خارجی در حال ایجاد لینک‌های با کیفیت هستند

اگر شما برای وبسایت خود محتوایی چندین برابر بهتر و با ارزش‌تر نسبت دیگر رقبا تولید کنید و پس از انتشار چندین وبسایت با کیفیت به صورت طبیعی به مطلب شما لینک دهند بدون اینکه شما از آن‌ها درخواست کرده باشید مطمئن باشد که در نتایج جستجو رنک اول گوگل را کسب خواهید کرد. اما به این موضوع نیز توجه داشته باشید که این تعداد لینک محدود شما را برای همیشه در آن جایگاه نگه نمی‌دارد زیرا رقبای شما در حال ایجاد بک لینک برای محتواهای خود هستند و ممکن است جایگاه شما را بگیرند.

اصول اولیه لینک سازی خارجی

در اینجا شما برای اینکه رقبا نتوانند جایگاه را تغییر دهند باید به صورت دستی و البته اصولی اقدام به ایجاد بک لینک‌های با کیفیت کنید. اگر زمان کافی برای ایجاد لینک‌های معتبر و مورد تایید گوگل را ندارید می‌توانید از کارشناسان سئوتازه درخواست کنید تا به صورت اصولی به ایجاد بک لینک برای وبسایت شما بپردازند.

نکته: هرچند لینک سازی 70 درصد از کل سئو است ولی تنها با استفاده از لینک سازی و رعایت اصول آن نمی‌توانید جایگاه خود را در رتبه‌های برتر گوگل تضمین کنید. گوگل متغیرهای بسیار زیادی را برای رتبه بندی وبسایت استفاده می‌کند که برای کسب نتایج عالی باید آن‌ها را نیز رعایت کنید.

روش‌های اصولی ایجاد لینک‌های با کیفیت خارجی

راه‌های زیادی برای لینک سازی خارجی وجود دارند که در ادامه به بیان آن‌ها می‌پردازیم. لینک سازی خارجی از نظر مفهومی به موارد زیر تقسیم می‌شوند:

  • ایجاد دستی
  • درخواست کردن
  • خریداری بک لینک
  • کسب لینک طبیعی

ایجاد دستی لینک‌های خارجی

لینک سازی دستی به ایجاد لینک در سایت‌های دیگر توسط وبمستران گفته می‌شود. اگر به صورت واضح‌تر بخاهیم بیان کنیم، اگر بتوانید در سایت‌هایی که متعلق به شخص وبمستر نیست وارد شده و بک لینک‌هایی در آن قرار دهید به آن لینک سازی دستی می‌گویند. این روش یکی از رایج‌ترین روش‌های ایجاد لینک برای وبسایت است. از مهمترین تاکتیک‌های ایجاد لینک‌های دستی در گروه‌های زیر قرار می‌گیرند:

  • ایجاد پروفایل در شبکه‌های اجتماعی و فعالیت در آن‌ها
  • فعالیت در انجمن‌های اینترنتی و سایت‌های پرسش و پاسخ
  • درج کامنت در سایت‌های خبری و وبلاگ‌ها
  • ثبت آدرس وبسایت در دایرکتوری‌های مشاغل
  • ثبت کسب و کار در سایت‌های کاریابی

ایجاد بک لینک با روش‌هایی که گفته شد کار بسیار ساده‌ای به حساب می‌آید و دلیل محبوبیت آن‌ها نیز، ساده بودن آن‌ها است. البته این سادگی دلیلی بر آن شده است که گوگل ارزش بسیار کمی برای آن‌ها قایل شود. با این حال شما نباید از ایجاد اینگونه بک لینک‌ها برای وبسایت خود بترسید زیرا این لینک‌ها ارزش خود را هنوز دارند، هرچند کم، و البته مزیت رقابتی برای شما و رقبایتان ایجاد می‌کنند. بعضی از این لینک‌ها مانند دایرکتوری‌های کسب و کار و سایت‌های آگهی باعث ورود مسقیم کاربران و در نتیجه افزایش درآمد وبسایت شما می‌شوند.

پس ایجاد لینک در سایت‌هایی که بازدید بالایی دارند می‌تواند برای شما و وبسایتتان بسیار سودمند باشد زیرا کاربران واقعی با استفاده از این روش برای وبسایت شما جذب خواهد شد.

ساخت اکانت در شبکه‌های اجتماعی پر طرفدار مانند اینستاگرام، لینکدین، توییتر و… را هم نباید فراموش کنید. زیرا می‌توانید با ایجاد اکانت در شبکه‌های اجتماعی بک لینک‌های با کیفیت دریافت کنید. جدا از این مسئله، با ایجاد اکانت در این شبکه‌ها برند خود را به کاربران آن شبکه اجتماعی معرفی کنید و باعث افزایش چندین برابری بازدید وبسایت خود شوید.

ایجاد بک لینک معتبر

درج کامنت در سایت‌های دارای وبلاگ نیز یکی از روش‌هایی است که بسیاری از وبمستران برای دریافت بک لینک استفاده می‌کنند. درج کامنت یک راه حل مناسب برای افزایش تعامل و شناسایی وبسایت شما برای دیگر کاربران اینترنت است، اما درج کامنت فقط به منظور لینک سازی خارجی از نظر صاحبان آن وبسایت‌ها اصلا خوشایند نخواهد بود.

از طرفی نیز لینک‌هایی که در بخش کامنت‌های یک وبسایت قرار داده می‌شود به صورت نوفالو هستند، از این نظر ارزش تلف کردن وقت را ندارند. پس اگر قصد شما از درج کامنت، لینک سازی است این کار را اصلا توصیه نمی‌کنیم.

درخواست از دیگر سایت‌ها به منظور لینک دادن به وبسایت شما

همانطور که از اسم این روش پیداست شما باید با صاحب و وبمستر سایتی که قصد دارید از آن لینکی دریافت کنید ارتباط برقرار کنید و دلیل قانع کننده‌ای به ایشان ارائه دهید که به وبسایت شما لینک دهد یا اینکه هزینه آن را بپردازید. اگر با ارتباط گرفتن با وبمستران نتوانستید لینکی از سایت‌های ایشان دریافت کنید می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر آن‌ها را ترغیب به لینک دادن به سایت خودتان کنید:

پست مهمان: پست با کیفیت و مفیدی برای وبسایت مورد نظر تولید کنید و برایشان ارسال کنید و تقاضا کنید که پست تولید شده توسط شما را در وبسایت خود قرار دهند و اطمینان دهید که این محتوا فقط در سایت ایشان منتشر خواهد شد.

تکنیک آسمان خراش: در این روش نیز شما باید محتوایی طولانی و باکیفیتی از هر نظر تولید کنید و آن را در سایت خود منتشر کنید. سعی کنید محتوایی که در سایت خود منتشر کردید یک منبع بسیار قوی برای وبسایت‌های دیگر به شمار بیاید. سپس با سایت مورد نظر ارتباط برقرار کنید و پیشنهاد دهید که سایت شما را به عنوان یک منبع معتبر در مطالب خود با درج لینک سایت و محتوای شما، منتشر کنند.

لینک سازی متقابل: برای محصولات و خدمات دیگر وبسایت‌ها در سایت خود محتوای با کیفیتی نولید کرده و از آن‌ها تعریف کنید تا ایشان نیز ترغیب شده و به سایت شما لینک دهند.

بررسی لینک‌های شکسته دیگر وبسایت‌ها: وبسایت‌هایی را که قصد دارید آن‌ها به سایت شما لینک دهند را بررسی کنید اگر لینک‌هایی که آن‌ها قبلا به صفحات دیگر لینک داده‌اند دارای مشکل بود یا صفحه مورد نظر حذف شده بود می‌توانید به آن‌ها وبسایت خود را به عنوان منبع معرفی کند.

نکته: لینک‌های شکسته می‌توانند تاثیر منفی بر روی سئو سایت بگذارند. این موضوع باعث می‌شود که سایت‌ها پیشنهاد شما را قبول کنند.

لینک دادن به وبسایت شما: در صورتی که دیگر وبسایت‌ها در مطالب خودشان از برند شما نام برده باشند از آن‌ها درخواست کنید که لینک وبسایت شما را نیز قرار دهند. البته برای استفاده از این روش باید برند قوی‌ای داشته باشید.

استفاده از روش‌هایی که در این بند گفته شد می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد اما زمانی که پاسخی به ایمیل‌های ارسال شده شما داده نمی‌شود بسیار سرد خواهد شد. به این دلیل است که شما دلیل قانع کننده‌ای برای درخواست خود ارائه نداده‌اید. یا ممکن است به دلایل زیر درخواست شما رد شده باشد:

  • پست مهمانی که آماده کرده‌اید به اندازه کافی جذاب و با کیفیت نبوده است.
  • محتوایی که به عنوان مرجع معرفی کردید به اندازه کافی جامع و خاص نیست.

برای اینکه بتوانید با استفاده از روش‌هایی که بیان شد بک لینک دریافت کنید باید یک صفحه بی نظیر و ویژه ایجاد کنید به طوری که خوانندگان شما آن را به اشتراک بگذارند و وبمستران نیز ترغیب به لینک دادن به محتوای شما شوند. یا اینکه برند شما باید دارای اعتبار بالایی باشد و وبمستران به دلیل همین اعتبار به وبسایت شما لینک دهند.

به دلیل سخت بود این روش برای لینک سازی، متخصصان سئو از راه‌های دیگری جهت جذب صاحبان وبسایت‌ها استفاده می‌کنند:

  • اشتراک گذاری محتواهای آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی
  • اشتراک رایگان برای استفاده از محصولات و خدمات
  • تبلیغ محتوای آن‌ها با استفاده از ایمیل مارکتینگ
  • پیشنهاد هزینه

خرید بک لینک

خرید بک لینک برای سایت‌ها مانند استفاده از یک شمشیر دو لبه است. جدا از اینکه می‌تواند رقیبان را شکست دهد، می‌تواند به خود شما نیز آسیب برساند. در صورتی که اقدام به خرید بک لینک می‌کنید اطمینان حاصل کنید بک لینک‌ها با استفاده از استراتژی‌های صحیح و مورد تایید گوگل پیاده سازی شود در غیر اینصورت وبسایت شما مورد جریمه گوگل قرار خواهد گرفت. در ادامه چند راه رایج لینک سازی را برای شما بیان می‌کنیم.

ایجاد بک‌لینک با کیفیت

اگر به وبسایت و سلامت آن اهمیت می‌دهید پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید بک لینک به معتبر بودن آژانس و سایت ارائه دهنده سرویس بک لینک اطمینان حاصل کنید. همانطور که قبلا نیز ذکر شد ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ سئوتازه از معتبرترین استراتژی‌ها در سرویس بک لینک خود استفاده می‌کنیم. با خرید بک لینک با کیفیت از سئوتازه می‌توانید اطمینان حاصل نمایید که وبسایت شما بدون جریمه شدن به رتبه‌های بالای گوگل برسد. همچنین ما در پکیج‌های بک لینکمان تضمین بازگشت کامل وجه پرداختی در صورت نارضایتی را قرار دادیم تا شما با اطمینان بیشتری اقدام به ثبت سفارش کنید.

کسب لینک به صورت طبیعی

منظور از دریافت لینک به صورت طبیعی لینک‌هایی هستند که در صورت مرجع و با کیفیت بودن محتواهای شما داده می‌شود بدون اینکه شما از وبسایت‌های دیگر درخواست کرده باشید. برای دریافت لینک به این صورت باید محتواهایی با کیفیت برای وبسایت خود منتشر کرده و آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

حفظ و نگهداری بک لینک‌های ساخته شده

تا اینجای مقاله به بیان روش‌های ایجاد بک لینک پرداختیم اما حفظ لینک‌های ایجاد شده را به هیچ وجه نباید فراموش کنیم. همانطور که بازاریابان حرفه‌ای می‌گویند حفظ سرمایه، نقطه مقابل هزینه‌های اضافه است حفظ بک لینک‌های ایجاد شده نیز از هزینه‌های اضافی پیشگیری می‌کند. روشی برای حفظ لینک‌های ساخته شده وجود دارد که در زیر به توضیح آن پرداختیم:

احیای پیوندها: شما با استفاده از ابزارهایی مانند ahrefs گزارش هایی از صفحاتی ک از آن‌ها به سایت شما لینک داده شده است، داشته باشید. در این گزارش شما می‌توانید لینک‌هایی که قبلا ایجاد شده بودند ولی در حال حاضر از بین رفته‌اند را مشاهده کنید. همچنین می‌توانید علت غیر فعال یا از بین رفتن آن‌ها را بررسی نمایید. برخی این بک لینک‌ها را می‌توان بازیابی کرد.

در هنگام لینک سازی خارجی به چه مواردی باید توجه کرد؟

بک لینک‌ها ابزارهایی برای رسیدن به جایگاه‌های برتر گوگل هستند. در زیر مواردی که قبل از لینک سازی باید به آن‌ها توجه شود را بیان کردیم:

  1. قدرت دامنه (DA) و قدرت صفحه (PA)
  2. مرتبط بودن صفحه مبدا
  3. استفاده درست از انکر تکست‌ها
  4. استفاده درست از لینک‌های follow و nofollow
  5. جایگاه قرارگیری لینک در صفحه مبدا

سخن پایانی

امروزه لینک سازی خارجی یکی از مباحثی است که گوگل بیشتر از نکات سئوی دیگر به آن اهمیت می‌دهد. اصول لینک سازی خارجی اگر به درستی بر روی کلمات کلیدی شما اجرا شود نه تنها باعث بهبود رتبه سایت شما خواهد شد بلکه اعتبار برند شما نیز بالا خواهد رفت. در هنگام لینک سازی به این موضوع دقت داشته باشید که هر سایتی مناسب لینک سازی نیست. پس قبل از شروع لینک سازی سایت‌های مبدا لینک که مناسب شما هستند را مشخص کنید و بعداز آن اقدام به لینک سازی کنید.

5 1 رای
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آژانس دیجیتال مارکتینگ سئوتازه

ما عاشق رعایت قوانین گوگل هستیم، به همین دلیل است که قریب به 97 درصد از مشتریان ما از خدمات سئوتازه رضایت کامل دارند. 

ما عاشق تفکر استراتژیک و تولید محصول نهایی با کیفیت هستیم. اگر مایلید بدانید خدمات ما چگونه می‌تواند باعث دستیابی شما به اهداف تجاری کسب و کارتان شود مشاوران ما به صورت رایگان در خدمت شما هستند.

09029800415

شنبه تا چهارشنبه 9 صبح تا 5 عصر

پنجشنبه 9 صبح تا 1 بعد از ظهر

قابل توجه کاربران و مشتریان عزیز

به علت حجم بالای سفارشات طی چندین هفته گذشته، برخی از سفارشات با تاخیر یکماهه به مشتریان تحویل داده شده است که از ایشان عذرخواهی کرده‌ایم. به همین دلیل خواهشمند است سفارش جدیدی ثبت نفرمایید؛ در صورت ثبت سئوتازه تضمینی به انجام به موقع سفارش شما نمی‌دهد. (حداقل 1 ماه و حداکثر 70 روز طول خواهد کشید)