شرکت گوگل اعلام کرده است که از این پس گوگل ادز را با قوانین جدیدی اداره خواهد کرد. این قوانین جدید گوگل ادز به تبلیغکنندگان کمک میکند تا کنترل بیشتری بر روی تبلیغات خود داشته باشند. در ادامه بیان میکنیم که این قوانین جدید چی هستند و چه فایدهای برای تبلیغکنندگان خواهد داشت.
قوانین جدید گوگل ادز چیستند؟
طبق قوانین جدیدی که گوگل برای تبلیغکنندگان در سرویس تبلیغاتی خود اعمال کرده است، از این پس تبلیغکنندگان در سرویس گوگل ادز میتوانند به این سرویس بگویند که چه عواملی برای آنها مهمتر است. داشتن این کنترل به تبلیغکنندگان و همچنین الگوریتمهای تبلیغاتی گوگل اجازه میدهد تا مدیریت بهتری بر بودجه تبلیغاتی خود داشته باشند.
تبلیغکنندگان هنگام درج تبلیغ، چه عواملی را در تبلیغات خود میتوانند اعمال کنند؟
آگهیدهندگان میتوانند عواملی مربوط به ویژگیهایی مانند مکان، نوع سیستم عامل و مخاطبان را اعمال کنند. بنابراین، مشاغلی که در گوگل ادز تبلیغ میکنند، میتوانند به این سیستم بفهمانند که تبلیغات فقط در این مکان به کاربران نمایش داده شود.
این قوانین را چطور در سیستم گوگل ادز اعمال کنیم؟
تبلیغ کنندگان در گوگل ادز میتوانند به تنظیمات اکانت خود مراجعه کرده و قوانین را در این سیستم اعمال کنند. در این سیستم جدید که به عنوان قوانین جدید گوگل ادز شناخته میشود، میتوانید مکانهایی که مایل به نمایش تبلیغات خود در آن هستید تنظیم کنید. همچنین میتوانید نوع سیستم عاملی را که میخواهید تبلیغات شما در آن به نمایش دربیاید را نیز مشخص کنید.
و در آخر
در نظر داشته باشید دسترسی به سرویس گوگل ادز به دلیل تحریمهایی که توسط دولت آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اعمال شده است امکان پذیر نیست و شما نمیتوانید به راحتی به درج تبلیغ در گوگل کنید. ما راهی ساده را برای شما پیشنهاد میکنیم. آژانس تبلیغاتی افراک میتواند به درج تبلیغات شما در گوگل کمک کند. افراک به غیر از ایجاد سرویس تبلیغات در گوگل، سرویسهای تبلیغاتی دیگری مانند تبلیغات در فیسبوک، تویتتر، یوتیوب و… را راهاندازی کرده است.
به نظر شما طبق این قوانین تبلیغ کنندگان خواهند توانست بودجه تبلیغاتی خود را مدیریت کنند؟ لطفا نظراتتون رو در کامنت ها بهمون بگین.