اصول اولیه فروش اینترنتی و روش های جذب مشتری

اجتمالا میدانید که آمازون یکی از بزرگترین بازارهای آنلاین برای کاربران است. به طور کلی، مردم می توانند از دو طریق از آمازون استفاده کنند. یا برای خرید آنلاین یا فروش. ما در این مقاله ار سئو تازه می خواهیم اصول اولیه فروش اینترنتی و استراتژی سئو آمازون و روش بهینه سازی این سایت بزرگ برای موتورهای جستجو را برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر فروشنده هستید و یا می خواهید فروش اینترنتی خود را تازه راه اندازی کنید این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا تجارت الکترونیک خود را گسترش دهید و به مشتریان بیشتری دسترسی پیدا کنید.

تمام آنچه که شما برای افزایش فروش اینترنتی خود نیاز دارید، آگاهی از اصول فروش سایت های بزرگ مانند دیجی کالا و آمازون است که ما در اینجا اصول آمازون را برای شما بازگو می کنیم. در حال حاضر در آمازون ، بیش از 2 میلیون فروشنده محصولات خود را می فروشند و با یکدیگر رقابت می کنند. بنابراین، در این انبوه فروشندگان، چگونه می توانید پای خود را مستحکم تر کنید؟ پاسخ این است:

“با استفاده از استراتژی سئو و بهینه سازی برای  موتور جستجو”. اما فقط به سئو و بهینه سازی جستجوی آمازون اعتماد نکنید. عوامل دیگری نیز وجود دارد که شما باید در مورد آمازون بدانید تا تجارت خود را با موفقیت انجام دهید.

درک اصول اولیه

بسیاری از مردم از فروش آنلاین هیجان زده می شوند و به اصول سئو و تجارت الکترونیک توجه نمی کنند. اصول اساسی بسیار مهم می شوند، مخصوصا وقتی تازه شروع به کار کرده باشید. اگر شما در سایت آمازون به عنوان فروشنده عضو شوید، سایت آمازون دو برنامه را در اختیار شما قرار می دهد:

  1. حساب فروشنده شخصی
  2. حساب فروشنده حرفه ای

در حساب فروشنده شخصی شما هیچگونه هزینه ماهانه ای را متحمل نمی شوید اما آمازون یا دیجی کالا از هر فروشی که انجام می دهید درصدی را کم می کند و پس از ارسال کالا به خریدار، پول را بعداز کم کردن درصد خود به شما واریز می کند. از طرفی دیگر اگر شما در حساب فروشنده حرفه ای آمازون ثبت نام کنید علاوه بر اینکه درصدی از فروش خود را باید به آمازون دهید، 40 دلار نیز به صورت ماهانه باید به آمازون بپردازید.

چطور در اینترنت فروش خود را افزایش دهیم؟

حساب فروشنده حرفه ای آمازون به شما کمک می کند محصولات خود را مستقیم از انبار های آمازون در سرتاسر جهان به دست مشتری برسانید. اینجوری محصولات شما سریعتر به مشتری می رسد و رضایت مشتریان خود را بدست می آورید و فروش بیشتری را خواهید داشت. همچنین در این حساب، بسته بندی و حمل و نقل بر عهده آمازون خواهید بود.

الان که با اصول اولیه آمازون آشنا شدید به مهمترین بخش و مهمترین نکته یعنی سئو می رویم.

اصول اولیه فروش اینترنتی در سایت آمازون

بیشتر فروشندگان در دو ماه اول شکست می خورند زیرا هیچ ایده ای در مورد استراتژی سئو و بهینه سازی در آمازون ندارند. آنها تصور می کنند فقط افزودن محصول در آمازون کافی است و منتظر می مانند تا رتبه بندی شود. همانطور که می دانید بیش از 2 میلیون فروشنده در این بازار وجود دارد، بنابراین بدون سئو و بهینه سازی، به هیچ وجه رشد تجارت شما در بستری مانند آمازون وجود ندارد. وقتی کالایی را اضافه می کنید، الگوریتم آمازون عنوان، توضیحات، برچسب ها را جستجو می کند و سپس آن را بر اساس آن رتبه بندی می کند. بنابراین، اگر به محتوای محصول خود توجه نکنید، محصول شما جایی نمی رود.

فرض کنید شما کوله پشتی می فروشید و در حال حاضر 2000 فروشنده با همان محصولات در آمازون وجود دارد. بیش از 94٪ خریداران از نتایج 5-6 اول محصولات را خریداری می کنند. اگر محصول جزء این نتایج نباشد چگونه می توانید جنس خود را بفروشید؟

یافتن کلمات کلیدی

استراتژی سئو همیشه از تحقیقات مفید کلمات کلیدی شروع می شود و می توانید از ابزار تحقیق کلمات کلیدی برای این کار استفاده کنید. شما باید یک چشم دقیق داشته باشید تا بدانید که خریداران آمازون به دنبال چه چیزی هستند. هنگامی که کلمات کلیدی مرتبط را لیست کردید، هدف شما باید قرار دادن آنها در عنوان محصول، توضیحات و عبارات جستجو باشد.

بهینه سازی شرایط جستجو

قسمت اصطلاحات جستجوی شما نباید نادیده گرفته شود. آمازون به شما امکان می دهد 250 حرف برای فهرست شدن اضافه کنید. استراتژی شما باید نزدیک به آن حد باشد. شما باید از تمام عبارات جستجوی قوی که قبلاً در عنوان استفاده نکرده اید استفاده کنید. در هنگام بهینه سازی عبارت جستجوی خود، زمان صرف کنید و همچنین به حجم جستجو توجه کنید. اگر اصطلاح جستجوی خود را بهینه نکنید، احتمالاً توسط جستجو کنندگان پیدا نمی شود. بنابراین افزودن اصطلاحات اضافی مرتبط به مخاطبان بالقوه شما کمک می کند تا شما را به راحتی پیدا کنند.

بنابراین چگونه استراتژی سئو شما در آمازون پیش می رود؟

از آنجا که آمازون و دیجیکالا یکی از بزرگترین بازارهای فروشندگان است، بسیاری از افراد سایت های خود را با آمازون و دیجیکالا ادغام می کنند و تجارت خود را گسترش می دهند. بهتر است سعی کنید فروشگاه آمازون و دیجیکالا خود راه بیاندازید و آن را امتحان کنید تا اینکه سریع تسلیم شوید. امیدواریم از مقاله اصول اولیه فروش اینترنتی نهایت استفاده را برده باشید.

منبع: سئو تازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *