مهمترین استراتژی سئو که شما را در میدان نبرد سئوکاران پیروز خواهد کرد

گوگل محبوب ترین موتور جستجو برای عموم است؛ حتی می توان آن را پادشاه موتور های جستجو نامید. در نظر داشته باشید که ممکن است گوگل برای همیشه در این جایگاه بنشیند. اگر شما می خواهید که به صدر موتور های جستجو صعود کنید و محبوب گوگل باشید باید دستور های این پادشاه را انجام دهید. سئو تازه در این مطلب قصد دارد چهار تا از مهمترین استراتژی سئو که مورد تایید گوگل است را بیان کند. در ادامه با ما همراه باشید.

برای تسلط صفحات اول گوگل باید یک برنامه ریزی استراتژیک دقیق و کاملا حرفه ای داشته باشید (اگر برای شما سخت است می توانیم ما برای شما انجام دهیم). برای اینکه به نتایج دلخواه خود برسید باید مواردی که گوگل درباره سئو گفته است را توجه کنید؛ گرچه گوگل قوانین زیادی را برای سئو بیان کرده است اما رعایت همه ی آنها لازم نیست. شما با رعایت موارد زیر که از مهمترین استراتژی های سئو هستند، می توانید سایت خود را در صئر موتور های جستجو قرار دهید.

انتشار محتوای هدفمند تر

گوگل اخیرا الگوریتم تازه ای را با عنوان BERT معرفی کرده است. کلمه BERT مخفف عبارت Bidirectional Encoder Representations from Transformers است! اصلا نگران اسم ترسناک این الگوریتم نباشید. در ساده ترین حالت ممکن، برت مدلی از زبان محاوره و روزمره است که به الگوریتم های گوگل کمک میکند تا حتی کوچکترین بخش های زبان محاوره مثل حروف اضافه را به خوبی یک انسان درک کند که این باعث می شود گوگل نتایج دقیق تر و مرتبط تری را به ما نشان دهد.

حالا با دانستن این موضوع شما باید بررسی کنید که کاربران به چه نوع محتوایی نیاز دارند و چه درخواست هایی از شما و وبسایتتون دارند. شما باید محتوایی رو تولید کنید بالاترین ارتباط متنی را داشته باشد و کاربران بتوانند به راحتی چیزی که دنبالش هستند رو پیدا کنند نه که محتوایی را ارائه دهید که کاربران نتوانند آن را بفهمند و فقط برای موتورهای جستجو بهینه شده باشد. البته با روی کار آمدن الگوریتم برت شما باید قانون این الگوریتم را رعایت کنید.

موقعیت صفر را هدف قرار دهید

موقعیت صفر به  مجموعه اظلاعاتی گفته می شود که گوگل در بالای صفحه خود و در کنار نتیجه جستجوی خود قرار می دهد. در نظر داشته باشید که غالب ترین و بهترین استراتژی برای در دست گرفتن موقعیت صفر، پاسخ مستقیم به یک پرسش است. اگر وبسایت شما دارای اقتدار دامنه بالا و محتوایی که باعث ایجاد اقتدار دامنه بالا می شود است و همچنین این نکته که از همه مهمتر است سایت شما اگر دارای محتوای هدفمند بهینه سازی شده برای کلمات کلیدی است، می توانید موقعیت صفر خود را بهبود بخشید.

داده های ساخت یافته را بهبود بخشید

ویژگی های جستجو با موقعیت صفر متوقف نمی شوند. یک روش عالی دیگر برای نمایش صفحات داخلی خود در نتایج اول گوگل، استفاده از نشانه گذاری ساختاری داده ها است. داده های ساخت یافته به Google امکان می دهد داده های بیشتری را از صفحه شما استخراج کند تا به کاربران نمایش دهد. وقتی این کار را انجام می دهد، باعث می شود وب سایت شما بیشتر در معرض دید قرار گیرد. به این دلیل که غول فناوری خود متعهد می شود صفحاتی آموزنده در اختیار کاربران قرار دهد که دارای اطلاعات مفید و مرتبط هستند. ابزارها، برنامه ها و افزونه هایی وجود دارد که به دارندگان وب سایت هایی که با کد های آماده و یا با سیستم های مدیریت محتوا ساخته شده اند اجازه تولید نشانه گذاری می دهد.

منبع: سئو تازه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *